2013. január 13., vasárnap

Miért nem közeledik?

* Ebben a részben Shad szemével nézzük a világot *


Miért nem közeledik? Hiszen érzem, hogy akar tőlem valamit..Miért nem kezdeményez. Istenem..de buta vagyok. Miért is kezdeményezne pont tőlem? Azt sem tudom, mi a vezeték nevem, vagy hogy hol lakom. Miért pont én érdekelném?
- Minden oké Shad?
- Igen, minden rendben. Ne haragudj, csak elkalandoztam.
Közelebb lépett hozzám. Nem tudtam mit tegyek. Mintha valami belülről felmelegítene és az egész arcom lángokban állna. Remélem nem látszik nagyon meg.
- Elpirultál?
- Mi? Dehogy is!
- Haha, hiszen látom!
- Ne nem..
Mit mondjak neki? Nem tudja egy szó sem elhagyni a szám.Ahogy közeledik hozzám és meg érint. De még nem is ismerem..Mit tegyek?
- Te remegsz! Valami baj van?
- Nem nincs semmi baj. -Ráztam a fejem.
Fel néztem az arcára. Barna szemei rám meredtek szinte csillogtak. Végig néztem az arcán és eltöltött a boldogság. Szinte nem is ismerem de mikor rám néz vagy megérint úgy érzem mintha az egész életemet mellette töltöttem volna.
Két kezemet átkulcsoltam a tarkóján, ő pedig a hátamat simogatta. Egyre közelebb hajolt hozzám és én sem tudtam türtőztetni magamon.
És megtörtént. Életem első és legjobb csókja. A szívem zakatolt mint egy vonat. Éreztem, hogy az ő szíve is gyorsabban ver. Azt hiszem szerelmes vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése