2013. január 13., vasárnap

Ki is ő?

Ki is ő, ez az ismeretlen lány akivel épp hazafelé tartok!? Valahogy furcsa érzést tölt el bennem a jelenléte. Nem ismerem, mégsem félek tőle.

Az eső egyre jobban zuhog és a lépteink is meg kétszereződnek. Már látom a háztetőnket,nem vagyunk messze az otthontól. Nem nagy durranás. Ki szürkült feketés tető és szürke falak. Semmi extra. Bár, lehet egy normális ember szemében ez furcsa lehet, hogy semmi szín és semmi élet jel nincs a házban, de nekem és apámnak ez a kis ház pont megfelelt.
Ahogy belépek az ajtón megcsap a cigaretta füst. Rá nézek a lányra, aki még mindig üres tekintetével sétál mellettem..
- Az emeleten van a fürdő. Felkísérlek és ott nyugodtan lezuhanyozhatsz. Rendben? - Közben sietve lépkedtem felfelé a lépcsőkön.
- Rendben..De, nem hoztam magammal tiszta ruhát.
- Ne aggódj amíg zuhanyzol keresek neked valamit. - Álltam meg az ajtóban.
- Köszönöm. - Szólt halkan és be zárta előttem a fürdő ajtót.
- Törölközőt találsz a zuhanyzó mellet! Egyébként Aaron vagyok!..- Kiáltottam utána.
- Aaron!?
- Tessék?
- Hogy kell használni ezt?
- Mit?
- A "zuhanyzót", ahogy te hívtad?
A zuhanyzót? Hogy kell használni a zuhanyzót? Nem tudja? Hiszen, minden normális ember tudja, hogy kell használni a zuhanyzót. Az utolsó, aki nem tudta Lecia nénikém volt és ő is mindig cefre szagot árasztott magából..nem beszélve a többi szagról amivel keveredett. De ez a lány..neki kellemes illata volt. Ahogyan a víz a bőrére cseppent, halvány rózsa és liliom illatát éreztem. Édesanyám kedvenc virágainak illatát. Furcsa..
- Aaron?
- Tessék?
- Meg mutatnád, hogyan kell?
- Persze. - Be nyitottam a fürdőbe és el indultam a kád felé. - Remélem nem baj, ha inkább fürdővizet engedek. Egyébként téged hogy hívnak?
- Shadalyne a nevem és nem baj.
- Szóval Shadalyne.. Szólíthatlak Shad-nek?
- Ahogy szeretnéd Aaron. - Mosolyodott el. - Shad..ez tetszik.
Miután meg engedtem neki a vizet magára hagytam és elindultam a szobám felé. Ahogy be nyitottam a földre le dobált ruhákat pillantottam meg. Még sem hozhatom be ide, mikor ekkora kupi van. Gyorsan össze takarítottam már amennyire lehet. Elővettem a legkisebb pólómat és egy régi nadrágomat..Remélem jó lesz rá.

Lassan a fürdő felé vettem az irányt, be nyitottam egy kicsi résnyire és odaadtam a ruhákat. A kellemes rózsa illat megcsapta az arcomat és melegséggel töltött el. Ki nyitotta az ajtót és ki lépett a fürdőből. A pólóm kicsit nagy volt rá, de mégis tökéletesen állt rajta. Elbűvölő volt. Be kísértem a szobámba és leültettem az ágyra.
- Tudnál várni öt percet míg én is lezuhanyozok?
- Persze. - Mosolyodott el.-
Ki rohantam a szobámból és a fürdő felé vettem az irányt. Amint be értem éreztem a kellemes illatot. Gyorsan le zuhanyoztam és elindultam vissza a szobámba.

Mikor be nyitottam ő az ablakban állt, háttal nekem. Gyönyörű haját felkapta a hideg levegő, ami befelé áramlott. Hátra fordult és mosolygott. El indult felém. Lassan elém állt, úgy egy fejjel alacsonyabb lehetett mint én. Az arca még mindig hó fehér volt a keze pedig még mindig hideg. Éreztem mikor hozzáért a karomhoz.
- Gyere feküdj le és melegedj meg.
Míg én bezártam az ablakot, addig ő befeküdt az ágyamba. Közelebb mentem és le ültem az ágy szélére. Be takartam a nyakáig, hogy ideje sem legyen fázni.
- Szóval kedves Shad, hogy kerültél ide Park Riverbe?
Hangosan sóhajtott és szóra nyitotta a száját...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése